Používame Nevyhnutné cookies pre správne fungovanie webovej stránky. Iné kategórie súborov cookie môžu byť použité na prispôsobenie vášho zážitku, na distribúciu personalizovaných obchodných ponúk alebo na vykonávanie analýz na optimalizáciu našej ponuky. Spôsob ukladania týchto údajov môžete zmeniť kliknutím na „Upraviť nastavenia“.
Produkty Menu

Vrátenie a reklamácia tovaru

Milí zákazníci, naším cieľom je, aby ste boli s tovarom, ako aj s našimi službami spokojní, preto nás veľmi mrzí, ak z nejakého dôvodu musíte tovar reklamovať alebo nám ho vrátiť.
Sme vám však plne k dispozícii a váš problém sa budeme snažiť vyriešiť čo najskôr k vašej spokojnosti.

Na zabezpečenie jednoduchého a spoľahlivého spracovania vrátení a reklamácií používame aplikáciu Retino, ktorú nájdete nižšie. Pomocou nej si jednoducho skontrolujete stav vrátenia či reklamácie a vidíte každý krok procesu od začiatku do konca.

 

 

VRÁTENIE TOVARU

Vrátiť tovar bez udania dôvodu môžete do 14 dní odo dňa doručenia tovaru. Ide však len o tovar, ktorý ste si zakúpili v našom internetovom obchode.
Tovar musí byť nepoškodený, nepoužívaný, nenosený, v originálnom obale a s dokladom o kúpe. Ak splníte všetky podmienky, peniaze vám budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa prijatia tovaru.
Na vrátenie tovaru, prosíme, použite online formulár, ktorý nájdete vyššie a vyplňte ho čo najpodrobnejšie.
Ak z nejakého dôvodu preferujete vyplniť formulár ručne, nájdete ho TU.

Kompletné znenie podmienok pri odstúpení od zmluvy nájdete vo všeobecných obchodných podmienkach.

 

 

REKLAMÁCIA TOVARU

Ak nastali komplikácie s tovarom, ktorý ste si u nás objednali alebo zakúpili v našej kamennej predajni, neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom online formulára, ktorý nájdete vyššie. Formulár vyplňte čo najpodrobnejšie a pripojte fotografie reklamovanej vady tovaru. Následne sa s vami spojíme a doriešime reklamáciu do 30 dní od doručenia reklamovaného tovaru k nám.
Ak z nejakého dôvodu preferujete vyplniť formulár ručne, nájdete ho TU.

Kompletné znenie reklamačného poriadku nájdete vo všeobecných obchodných podmienkach.

 

ODOSLANIE TOVARU

Prosíme vás, aby ste tovar skontrolovali a uistili sa, že je naozaj neporušený (pri vrátení) a že nie je znečistený (pri reklamácii). Následne tovar starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodil počas prepravy a odošlite ho (v prípade preferencie papierového formulára aj spolu s formulárom) na adresu:

Beautissimo s.r.o.
Hlavná 6340/92
929 01 Dunajská Streda

Radi by sme vás upozornili, že tovar zaslaný na dobierku nepreberáme a bude vám vrátený späť.


Máte ďalšie otázky alebo potrebujete doplňujúce informácie? Neváhajte sa na nás obrátiť.

KONTAKTOVAŤ